Uvjeti prodaje
I.) Sklapanje i raskid ugovora o prodaji
Ovi Uvjeti kao i pojedini uvjeti prodaje naznačeni uz informacije o određenim proizvodima predstavljaju ponudu Krajcar za sklapanje Ugovora te korisnik kao kupac svojom registracijom, zaključivanjem narudžbe ili na drugi način utvrđen ovim Uvjetima iste prihvaća čime se smatra da je zaključen Ugovor između korisnika i Krajcar, a prema uvjetima prodaje navedenim u ovim Uvjetima.
Predmet i komercijalna svrha Ugovora je kupnja odabranog proizvoda ili usluge putem Web Shop uz plaćanje odgovarajuće naknade – cijene toga proizvoda ili usluge. Ugovor se zaključuje sredstvima daljinske komunikacije (Ugovor sklopljen na daljinu) i to putem interneta.
Ugovor stupa na snagu i obvezuje od trenutka kada korisnik prihvati ponudu Krajcar odabirom plaćanja i dovršenjem narudžbe kao registrirani korisnik Web shopa.
a) U postupku registracije ili kreiranja korisničkog računa, korisnik je obvezan odabrati naziv ili ime pod kojim će ostvarivati usluge i odabrati sigurnosnu zaporku te dostaviti valjanu e-mail adresu te kontakt broj telefona. Svi podaci potrebni za registraciju ili kreiranje korisničkog računa moraju biti istiniti pri čemu je izričito zabranjeno korištenje ili uporaba tuđih podataka.
b) Registracija ili korisnički račun kreiraju se samo za jednu osobu i nije dozvoljeno priopćavati podatke o registraciji ili korisničkom računu trećim osobama. Korisnik je obvezan čuvati podatke o svojoj sigurnosnoj zaporci i korisničkom računu. Nije dozvoljena uporaba tuđe registracije ili korisničkog računa.
c) Za kršenje odredbi Uvjeta iz ovog poglavlja, Krajcar zadržava pravo, prema slobodnoj ocjeni, ugasiti registraciju ili korisnički račun korisnika, bez obveze naknade korisniku bilo kakvog troška ili štete.
d) Plaćanjem usluge smatra se da je sklopljen Ugovor između Krajcar i korisnika kao kupca.
e) Ugovor stupa na snagu po izvršenoj registraciji korisnika, odnosno od dana kada korisnik prihvati ponudu za sklapanje takvog Ugovora.
f) Povodom sklapanja Ugovora, korisniku će biti dostavljeni: potvrda o sklopljenom Ugovoru na e-mail adresu, odnosno predugovorna obavijest iz članka 57. st. 1. Zakona o zaštiti potrošača (Narodne novine, br. 41/2014 i 110/2015), ovi Uvjeti te obavijest o pravu korisnika na jednostrani raskid
Ugovora s obrascem za jednostrani raskid Ugovora iz članka 61. st. 1. i 2. Zakona o zaštiti potrošača.
LINK NA OBRAZAC O JEDNOSTRANOM RASKIDU
g) Korisnik može jednostrano raskinuti Ugovor u roku od 14 (četrnaest) dana bez navođenja razloga.
Korisnik nema pravo na jednostrani raskid Ugovora:
– ako mu je usluga u potpunosti ispunjena, a ispunjenje je započelo uz njegov izričit prethodni pristanak te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će izgubiti pravo na jednostrani raskid Ugovora ako mu usluga bude potpuno ispunjena, ukoliko se ugovorne strane drugačije ne dogovore – ako je predmet Ugovora zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje, ako je bila otpečaćena nakon dostave,
– ako je predmet Ugovora roba koja je zbog svoje prirode nakon dostave nerazdvojivo pomiješana s drugim stvarima.
Da bi korisnik mogao ostvariti pravo na jednostrani raskid Ugovora, mora obavijestiti Krajcar o svojoj odluci o jednostranom raskidu Ugovora prije isteka roka i to nedvosmislenom izjavom poslanom poštom (na Krajcar d.o.o. Osijek, J. J. Strossmayera 71), elektroničkom poštom na krajcar@krajcar.hr u kojoj će navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona ili adresu elektroničke pošte te podatke
računa i/ili narudžbe.
Rok za jednostrani raskid Ugovora iznosi 14 (četrnaest) dana od dana kada je korisniku ili trećoj osobi koju je korisnik odredio, a koja nije prijevoznik, roba koja je predmet Ugovora predana u posjed, odnosno u slučaju usluge, od sklapanja Ugovora.
Ako korisnik jednostrano raskine Ugovor, izvršit će mu se povrat sredstava koji je od njega primljen, umanjeno za troškove isporuke, bez odgađanja, a najkasnije u roku od 7 (sedam) dana od dana kada Krajcar, odnosno Web shop zaprimi korisnikovu odluku o jednostranom raskidu Ugovora. Povrat
sredstava bit će izvršen na isti način na koji je korisnik izvršio uplatu, ali tek po povratu robe u originalnom stanju prodavatelju i to o trošku korisnika. U slučaju da korisnik pristaje na drugi način povrata plaćenog iznosa, ne snosi nikakve troškove u odnosu na povrat. Povrat novca Krajcar može izvršiti tek nakon što mu roba bude vraćena i pregledana odnosno odgovara li originalnom stanju.
Korisnik je dužan robu predati ili je poslati na adresu:
Krajcar d.o.o., Osijek, J. J. Strossmayera 71,
bez nepotrebnog odgađanja, a u svakom slučaju najkasnije u roku od 14 (četrnaest) dana od dana kada je Krajcar, odnosno Web shopu, uputio svoju odluku o jednostranom raskidu Ugovora. Izravne troškove povrata robe korisnik snosi sam. Korisnik se moli da se prije raskida Ugovora javi na krajcar@krajcar.hr kako bi mu bio objašnjen postupak vraćanja robe.
Korisnik je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe. U slučaju oštećenja originalne ambalaže iznos povrata bit će umanjen za postotak sukladan vrijednosti robe. U tom
slučaju bit će obaviješteni.
II.) Uvjeti i postupak kupnje
Glavne karakteristike proizvoda, način uporabe, cijene, posebne akcije i pogodnosti, načini plaćanja i dostave odnose se na one koji su važeći u trenutku zaključene narudžbe. Navedeni podaci će biti naznačeni uz svaki proizvod.
Cijena proizvoda, u koju nije uključen iznos PDV-a (Oslobođeno PDV-a temeljem članka 90 Zakona o PDV-u), te trošak dostave, vidljivi su u košarici za kupnju prije zaključenja narudžbe. Trošak dostave
može biti vidljiv još i na nekim drugim dijelovima stranice. Sve informacije o potvrdi kupnje temeljem elektroničke narudžbe dostavit će se na adresu elektroničke pošte kupca navedenu u postupku registracije/narudžbe ili u košarici za kupnju pri unosu podataka prilikom zaključivanja narudžbe. Sve cijene su izražene u eurima (EUR) i hrvatskim kunama (kn)
Ukoliko kupac ne zaprimi obavijest o potvrdi narudžbe, postoji mogućnost da je pogrešno unio adresu svoje elektroničke pošte. U tom slučaju molimo kupca da nas kontaktira na: krajcar@krajcar.hr
ili telefonski na +385 91 2000 998, kako bi provjerili je li narudžba zaprimljena. Ukoliko niste sigurni kako izvršiti kupnju, slobodno nas nazovite na broj +385 91 2000 998 i pomoći ćemo Vam ispuniti košaricu.
III.) Dostava i uvjeti dostave
Trošak dostave obračunava se automatski prilikom kupnje proizvoda i izdaje vam se predračun na kojem se nalazi cijena kupljenih proizvoda i cijena dostave.
Trošak dostave bit će iskazan u košarici uz cijenu proizvoda.
Trošak dostave na području Republike Hrvatske i Europske Unije promjenjiv je ovisno o kurirskim službama (GLS, DPD..). Trošak dostave prikazan na Web Shopu vrijedi u trenutku kupnje tj. narudžbe te Krajcar ne odgovara za buduće promjene cijena u vezi dostave.
Rok isporuke proizvoda, kod kojih je navedeno da se nalaze na zalihi, na području Hrvatske i EU biti će iskazan prije potvrđivanja narudžbe i počinje teći od dana zaključene narudžbe / kupnje, izuzev proizvoda s posebnom napomenom.
U slučaju promjene roka dostave ili bilo koje druge važne okolnosti za izvršenje narudžbe, kupca ćemo o tome odmah obavijestiti putem e-mail adrese.
IV.) Reklamacije i prigovori
Naručeni proizvodi pakirani su na način da se uobičajenom manipulacijom u transportu/dostavi ne oštete. Kupac je dužan prilikom preuzimanja pregledati zaprimljenu pošiljku. Ukoliko zaprimljena pošiljka ima vidljivih oštećenja/nedostataka, preporučujemo da kupac odbije primitak iste jer postoji mogućnost da je proizvod unutar takvog pakiranja oštećen. Odbijanjem primitka, dostavna služba će pošiljku vratiti Krajcar, uz napomenu da pošiljka sadrži nedostatak.
Reklamacije vezane za nedostatke proizvoda te svi ostali prigovori mogu se izjaviti u pisanoj formi putem elektroničke ili obične pošte:
na e-mail adresu: krajcar@krajcar.hr,
na adresu: Krajcar d.o.o., Osijek, J. J. Strossmayera 71.
U slučaju opravdane reklamacije omogućuje se raskid ugovora uz povrat uplaćenog iznosa ili zamjena proizvoda. Ukoliko se radi o oštećenju i/ili neispravnosti isporučene robe, kupac treba poslati fotografiju navedene reklamacije kako bi se ista uvažila na temelju fizičkog dokaza. Web shop vrši prikup reklamirane, oštećene, neispravne ili pogrešno isporučene robe o svom trošku, ukoliko se utvrdi da je reklamacija opravdana te da kupac nije utjecao na neispravnost, oštećenje ili bilo kakav nedostatak robe. U slučaju opravdane reklamacije trošak zamjene proizvoda novim u cijelosti snosi Web shop.
U slučaju spora oko opravdanosti reklamacije i/ili načina na koji je proizvod vraćen (proizvod mora biti nekorišten, u nepromijenjenoj količini te u originalnoj ambalaži, uz predočen originalan račun i jamstvo, ukoliko postoji) proizvod će se dati na vještačenje vještaku ili stručnoj pravnoj osobi. U slučaju da se vještačenjem utvrdi opravdanost reklamacije, sav trošak zamjene proizvoda snosi Web shop, a u slučaju neopravdane reklamacije trošak će snositi kupac.
Kupac nema pravo na reklamaciju niti na povrat uplaćenog iznosa ili zamjenu proizvoda ukoliko je došlo oštećenja proizvoda (npr. razbijena boca) isključivom krivicom kupca.
VI) Materijalni nedostaci
Ukoliko ste mišljenja da ste primili robu s materijalnim nedostacima, mi ćemo postupiti sukladno odredbama Zakona o obveznim odnosima. Te Vas molimo obavijestiti nas na email adresu:
krajcar@krajcar.hr.